Benvolgut amic, soci i col·laborador,
Benvolguda amiga, sòcia i col·laboradora,
Gairebé a les acaballes de l’estiu, ja es posa en marxa tot l’engranatge artístic dels Pastorets. És per això que aquest estiu la Junta Directiva i la direcció artística han mantingut diferents contactes per tal de comentar i valorar els possibles canvis o introduccions en l’obra i en l’escenificació de la temporada
passada. També s’ha fet una primera valoració del possible flux en els actors i actrius (tant dels Pastorets Infantils/Juvenils com dels Pastorets del Vendrell) de cara a aquesta temporada 2024-2025. Més endavant també caldrà estudiar la viabilitat econòmica de les possibles noves inversions que pugui
proposar la direcció, tenint en compte que la Junta també preveu fer-ne. Per tal de poder escenificar les representacions dels Pastorets, cada temporada ens cal arribar a acords amb entitats, associacions i institucions del Vendrell.
Per això hem mantingut i continuarem mantenint diferents contactes, entre d’altres, amb: la Parròquia-Casal Familiar, La Lira Vendrellenca, l’Asociación Cultural Extremadura, la Gerència del Teatre Àngel Guimerà, l’Alcaldia, al personal adscrit a la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament del Vendrell, etc.
Aquestes entitats, associacions i institucions que sempre han col·laborat amb els Pastorets del Vendrell i són del tot necessàries per al bon desenvolupament de l’espectacle.
També hem signat el conveni amb l’Ajuntament del Vendrell per mitjà del qual es concedeix una subvenció nominativa a l’entitat -Pastorets i Armats- per a l’exercici 2024 i hem mantingut contacte amb la Diputació de Tarragona, sobre la subvenció del 2024.
Volem donar les gràcies per endavant a tots els socis i sòcies, a les diferents persones, entitats, associacions, institucions, empreses, comerços, etc. que, entre tots plegats i cadascú dins de la seva parcel·la, fan possible que, un any més, puguem escenificar els nostres Pastorets del Vendrell, considerats els Pastorets de Catalunya!
Desitgem-nos, tots plegats, el millor per a aquesta temporada i que puguem seguir tirant endavant l’entitat.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Cordialment,
Pep Bargalló i Jané
President
És molt important que hi assisteixis!
Com ja és costum abans de començar els assajos, tindrem el primer contacte i un canvi d’impressions entre tots els col·laboradors, la Junta Directiva i la directora artística, per tal d’explicar com anirà la temporada. Per això, convoquem a tothom que estigui interessat a col·laborar-hi (infantils/juvenils i grans) a la reunió informativa que tindrà lloc el dilluns 7 d’octubre, a 2/4 de 9 del vespre, al Teatre Àngel Guimerà. És molt important que hi assistiu per poder estar al corrent de les activitats i els projectes de l’entitat i també per aclarir els dubtes que pugueu tenir.
Us hi esperem. No hi falteu!
Prèviament cal recollir-ne les bases
Enguany hi tornarà a haver càsting per als Pastorets Infantils/ Juvenils. És molt important que hi assistiu, ja que serà molt interessant i important veure l’evolució dels actors i les actrius, i les possibles noves incorporacions.
Tothom qui estigui interessat a fer teatre té a l’abast aquesta oportunitat.
Per tant, tots els nens, nenes i joves, majors de 6 anys que vulguin participar en el càsting, cal que vinguin el dissabte 28 de setembre, a les 4 de la tarda, al Casal Familiar Parroquial. Els pares o acompanyants hauran de sortir de la sala i tornar-hi per recollir el nen o la nena una vegada hagi acabat el càsting. Prèviament, tots els nens i nenes i joves interessats, tant si han fet o fan teatre com si no n’han fet mai, cal que passin a recollir les bases del càsting el dimarts 17 de setembre, de 7 a 2/4 de 9 del vespre, a la sala d’actes Carolina Coronado de l’Asociación Cultural Extremadura, al Casal Familiar. Només es lliuraran aquest dia, en aquesta hora i en aquest lloc.
Els preus de les diferents mides dels anuncis dels programes dels Pastorets, de les col·laboracions
econòmiques i dels establiments de restauració recomanats es mantenen des de fa divuit anys i enguany tampoc no tindran cap increment. És d’agrair als començos, a les indústries, a la restauració, etc. la seva col·laboració any rere any.
Recordem que hi ha diferents mides d’anuncis per tal d’adaptar-nos a totes les necessitats.
Si us voleu anunciar i d’aquesta manera col·laborar amb l’entitat o, si més no, desitgeu rebre’n informació, cal que telefoneu al 696 446 885 (Pep Bargalló) i us n’informarem.
Moltes gràcies per la vostra predisposició a ajudar-nos.
Tal com hem anunciat en un parell d’ocasions, us recordem que donem l’oportunitat d’enquadernar les quatre edicions especials que ha editat l’entitat.
- 30 anys de la recuperació dels Armats del Vendrell, per part dels Pastorets.
- 40 anys de la primera participació a la Festa de la Bicicleta.
- 15 anys dels tradicionals calendaris de l’entitat.
- Més de 40 anys participant en les rues del Carnaval.
Alguns socis i sòcies ja ha aprofitat aquesta oportunitat. Recordem que l’entitat assumeix una part del cost de l’enquadernació, per això l’import a abonar només són 7 € Si a algun soci o sòcia li falta alguna de les quatre edicions, la mateixa copisteria els hi pot imprimir.
Dades de l’empresa S’Print:
Avinguda del Baix Penedès, 17-19, local 2
43700 El Vendrell, Tarragona
https://www.graficsprint.cat/