Els Pastorets Infantils del Vendrell voldríem que fossin el planter o la llavor dels Pastorets del Vendrell. No obstant això, i tot i que han passat centenars de nens i nenes en aquests quinze anys d’escenificacions de Pastorets Infantils, hem de reconèixer que no hi ha hagut un traspàs significatiu als Pastorets del Vendrell (grans), però volem manifestar el nostre agraïment als que han fet aquest pas.
També és cert que en una obra de Pastorets tampoc no hi ha tants i tants papers..., però els que han passat als Pastorets grans, i s’hi han quedat, avui hi fan un paper molt rellevant (i fixeu-vos que no diem un paper important, perquè per a nosaltres totes les col·laboracions ho són, d’importants!).
Hem de dir que ens sentim orgullosos d’haver pogut fer costat durant aquests 15 anys de Pastorets Infantils a tots aquests infants, i acompanyar-los a l’hora de trepitjar un escenari, de compartir experiències, d’enriquir-se a partir de la coneixença de nous amics, de transformar-se artísticament, i un llarg etcètera. Segur que això no ho oblidaran mai, i tant de bo que en puguin treure profit i totes aquestes vivències els siguin útils en la seva vida diària, tant des del punt de vista personal com professional.
Nens i nenes, no deixeu mai de fer Pastorets! Expliqueu als vostres amics i amigues l’experiència d’actuar, d’escenificar, de posar-vos a la pell d’un personatge, de viure de prop les il·lusions i la màgia que té el teatre, sobretot l’amateur, i animeu-los perquè l’any que ve puguin compartir escenari amb vosaltres. I als pares, mares, avis, àvies, tutors... també els demanem que ens ajudin a fer funcionar com mai l’engranatge entre els actors i les actrius i la Direcció, perquè tot plegat es fa palès en el resultat final a l’escenari.
Finalment, donem les gràcies a totes les persones que fan possibles aquests Pastorets i, sobretot, volem fer arribar el nostre agraïment a les que no es veuen, però que fan una feina del tot imprescindible i que a vegades pot semblar que no és prou valorada ni considerada.
Ara ja ho tenim tot a punt per fer-vos gaudir del nostre espectacle. Us hi esperem!

Gairebé seixanta actors i actrius, sota la direcció de la Cristina Urgell i un bon equip, han escenificat uns magnífics Pastorets, un èxit del qual va gaudir el públic assistent. Cal destacar la combinació de nous actors i actrius juntament amb els que ja són més veterans.
Esperem que puguem continuar garantint la c...
Una vegada finalitzada la temporada, s’han organitzat, per segona vegada, les colònies dels Pastorets Infantils/Juvenils del Vendrell. Enguany s’han dut a terme el cap de setmana del 7 i 8 de març, a la Casa de Colònies Mas d’en Pedro, a Cubelles, amb la participació de 55 nens, nenes i joves.
Han gaudit d’un cap de ...
Amb el suport econòmic de l’entitat
Atès l’èxit de l’any passat, l’equip artístic, una vegada acabada la temporada dels Pastorets i passat el Carnaval, organitzarà novament unes colònies pedagògiques. La intenció és crear un espai de trobada per tal d’afavorir la socialització i la convivència de tots plegats en un e...