Sota la direcció de la Cristina Urgell i amb un gran equip tècnic, les representacions d’aquesta temporada han estat tot un èxit. L’obra era un recull de les diferents escenificades en els 60 anys de l’entitat.
Cal ressaltar la incorporació de nous actors i actrius, així com la continuïtat de personatges històrics.
Com a novetat, en acabar els col·laboradors van saludar al públic amb l’himne dels Pastorets de fons, tal com cada any han fet els Pastorets Infantils/Juvenils.

Una vegada acabada la temporada 2025-2026 de Pastorets, volem fer arribar el nostre més sincer agraïment a totes les persones, comerços, empreses, entitats, indústries, mitjans de comunicació, institucions, etc., que, entre tots, han fet possible poder tornar a posar en escena, els nostres típics, tradicionals i populars Pastorets.
Una vegada més, MOLTES GRÀCIES A TOTS!
Gairebé seixanta actors i actrius, sota la direcció de la Cristina Urgell i un bon equip, han escenificat uns magnífics Pastorets, un èxit del qual va gaudir el públic assistent. Cal destacar la combinació de nous actors i actrius juntament amb els que ja són més veterans.
Esperem que puguem continuar garantint la continuïtat d’aquests Pastorets Infantils/Juvenils com una veritable Escola de Teatre.

Portada del primer programa, Arxiu Comarcal del Baix Penedès, fons família CañasPORTADA DEL PRIMER PROGRAMA DELS “PASTORETS MUSICALS DEL VENDRELL” (1966-2026) – 60 ANYS
Tal com hem repetit en diferents ocasions, la primera representació dels Pastorets del Vendrell, aleshores els Pastorets Musicals del Vendrell, fou el dia de Cap d’Any del 1966, tarda i nit, al desaparegut Teatre Tívoli, actualment l’EMMPAC, si bé aquest mateix any 1966 també es van escenificar el dia de Nadal.
Una vegada finalitzada la temporada, s’han organitzat, per segona vegada, les colònies dels Pastorets Infantils/Juvenils del Vendrell. Enguany s’han dut a terme el cap de setmana del 7 i 8 de març, a la Casa de Colònies Mas d’en Pedro, a Cubelles, amb la participació de 55 nens, nenes i joves.
Han gaudit d’un cap de setmana ple d’activitats lúdiques i teatrals amb les que ha fet pinya i germanor.
Tot plegat ha estat possible gràcies al suport de les famílies, de l’entitat i la gent que hi col·labora.
Cal recordar que els Pastorets ha ajudat econòmicament als participants, per tal que el preu fos
assequible per a tothom.

Amb dues boniques i interessants sortides.
La primera l’1 de març pels voltants de Vespella del Gaià, molt atractiva i amb una participació notable, i la segona el dia 15 amb la preciosa ruta de tota la Pedra Seca de Sant Vicenç i els Masos.
Després de Setmana Santa encetarem la recta final, amb tres sortides més, molt atractives i variades. La primera a Vilabella, per les passarel·les del Gaià, el molí i els set Pons.
El dia 15 de maig una atractiva i ombrívola ruta circular des de Sant Pere de Ribes passant per Puigmoltó i el sorprenent torrent de l’Espluga, amb una mica menys de 10 km. i 125m de desnivell.
Acabarem el curs el dia 14 de juny amb un recorregut molt boscós per l’Alt Penedès, a les Flandes dels Casots i a l’avenc de l’Ordal des del Castell de Subirats, amb 8 km. de recorregut i quasi 300 m de desnivell, però que són molt assequibles, per acabar la temporada amb molt bon gust de boca.
L’equip de guies.